Profesjonalne usługi informatyczne dla firm zwłaszcza w Warszawie, to nasza specjalność. Obsługa IT jest świadczona przez naszą firmę od ponad 17 lat. Przez ten czas zgromadziliśmy ogromne doświadczenie oraz dużo pozytywnych opinii naszych Klientów. Charakteryzuje nas kompleksowa opieka informatyczna firm. Wdrażane przez RavNet rozwiązania są gwarancją ciągłości oraz bezpieczeństwa pracy w środowisku informatycznym. W naszej ofercie znajduje się Audyt bezpieczeństwa IT, dzięki któremu będziesz mieć pewność, że dane w Twojej firmie są bezpieczne. Chętnie pomożemy również w wyborze najlepszego sprzętu i oprogramowania, dostosowanego do Twoich potrzeb. Wdrożymy nowy sprzęt, oprogramowanie oraz dokonamy migracji danych zgodnie z obowiązującymi standardami. W oferowanym konsultingu informatycznym, zwracamy uwagę na wybór najkorzystniejszego rozwiązania w stosunku jakości do ceny. Świadczymy również kompleksowy outsourcing IT przez 365 dni w roku, 24 h na dobę. Proponujemy cztery rodzaje usługi: Outsourcing IT całościowy lub częściowy, informatyka na telefon, a także rozwiązania hybrydowe. Nasza opieka informatyczna, to gwarancja spokoju i bezpieczeństwa. Swoje usługi oferujemy głównie na rynku warszawskim.

Czym jest outsourcing it?

Outsourcing IT, to usługa polegająca na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej. Jego zaletą jest możliwość obniżenia kosztów utrzymania sprzętu informatycznego przy jednoczesnym korzystaniu z opieki profesjonalnych fachowców. Myśląc o naszych Klientach stworzyliśmy kilka pakietów, tak aby każdy mógł wybrać rodzaj usług dopasowanych do swoich potrzeb. W RavNet zajmujemy się wdrażaniem i zarządzaniem nowoczesnymi oraz funkcjonalnymi rozwiązaniami. Nasza opieka informatyczna gwarantuje ciągłość pracy organizacji, a także helpdesk IT 24h na dobę. Outsourcing IT świadczony przez nas, to świetny wybór dla każdej firmy znajdującej się w Warszawie i okolicach.

Obsługa informatyczna firm

Oferowana przez RavNet obsługa i opieka informatyczna firm jest świadczona przez wykwalifikowaną kadrę. Zwracamy uwagę na obniżenie kosztów operacyjnych oraz wydatków inwestycyjnych Twojej firmy. Oferowana przez nas obsługa, to także gwarancje zwiększenia transparentność zadań i procesów, które są związane z obsługą informatyczną firmy. Naszym Klientom pomagamy w kwestiach związanych zarówno z awariami, jak i utrzymaniem i zarządzaniem infrastrukturą. Świadczona przez RavNet opieka informatyczna firm, to także szeroko rozumiany konsulting, wdrożenia oraz audyt bezpieczeństwa. W przypadku awarii nasi specjaliści działają sprawnie i efektywnie, tak aby jak najszybciej awaria została usunięta, a Twoja firma nie odczuła jej pojawienia się. Nasze usługi są kompleksowe i zawsze świadczone na wysokim poziomie.

Usługi z zakresu outsourcingu IT należą do najczęściej zlecanych podmiotom zewnętrznym. W związku z tym warto wybrać najlepszą firmę. Gwarantujemy Ci, że opieka informatyczna świadczona przez RavNet, to moc korzyści. Przede wszystkim znaczące obniżenie oraz ustabilizowanie kosztów związanych z utrzymaniem sprzętu informatycznego. Poza tym nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji 365 dni w roku 24 h na dobę. Nieustannie monitorujemy najważniejsze serwery Twojej sieci, zapewniając bezpieczeństwo i ciągłość pracy w Twojej firmie. Zapewniamy także sprawną pomoc Twoim pracownikom na wypadek codziennych problemów informatycznych. Firma RavNet świadczy swoje usługi informatyczne na ternie miasta Warszawa (Bemowo, Białołęka, Bielany, Mokotów, Ochota, Praga Południe, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz).

Jakie prace wykonujemy w ramach usług informatycznych?

  • naprawy i kompleksowe usługi informatyczne dla klientów biznesowych i indywidualnych,
  • doraźna obsługa informatyczna zadań wymagających najbardziej specjalistycznej wiedzy,
  • regularna obsługa rutynowych zadań,
  • kompleksowa opieka IT dedykowana małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom, w tym rozwiązania dla kancelarii prawnych i rachunkowych, magazynów, firm produkcyjnych, sklepów, korporacji,
  • I, II i III linii wsparcia w ramach helpdesku,
  • gwarancja natychmiastowej realizacji zgłoszenia,
  • porady specjalistów na etapie wyboru, zakupu czy planowania wykorzystania infrastruktury,
  • warsztaty użytkowników z wprowadzanych rozwiązań i obsługi instalowanych sprzętów,
  • szkolenia stanowiskowe pracowników,
  • rejestracja domeny, publikacja strony i hosting,
  • rzetelne raporty z wszystkich wykonanych prac,
  • projektowanie i wdrażanie biznesowych rozwiązań ETL,
  • rozwiązanie analitycznych baz danych,
  • administracja dostępem użytkowników do kont i danych w systemie IT,
  • badanie kosztów eksploatacji sprzętu i oprogramowania,
  • wdrażanie systemu drukowania centralnego,
  • dostępność najnowocześniejszych na rynku rozwiązań IT,
  • sprawdzanie pojemności dysków i powiększanie dostępnego miejsca,
  • tworzenie rozwiązań intranetowych,
  • prace nad projektem i instalacją okablowania strukturalnego,
  • tworzenie instrukcji dla użytkowników rozpoczynających pracę z danym sprzętem, programem czy systemem IT,
  • analiza opłacalności opcji połączenia systemów w środowisku wirtualnym,
  • prowadzenie w imieniu klienta negocjacji umów i ofert z zewnętrznymi dostawcami usług,
  • wirtualizacja serwerów,
  • projektowanie serwerowni i sprawdzanie panujących w niej warunków atmosferycznych,
  • czuwanie nad ciągłością pracy systemu IT,
  • administrowanie serwerami,
  • wdrażanie systemów pracy SAN i CRM,
  • wszelkie prace techniczne związane z archiwizacją danych,
  • usługi z dziedziny grafiki komputerowej,
  • prace nad szyfrowaniem danych,
  • projektowanie wirtualnych narzędzi do rozwiązania fizycznych problemów biznesowych,
  • sprawdzanie wydajności połączeń,
  • konfiguracja tuneli VPN,
  • optymalizacja ustawień zapór antywirusowych,
  • likwidacja niepotrzebnych elementów infrastruktury, sieci czy funkcji,
  • rewizja używanego oprogramowania i aplikacji,
  • audyt tworzenia backupu danych,
  • analiza odporności przedsiębiorstwa na ataki hakerów,
  • tworzenie i modernizacja polityk bezpieczeństwa,
  • zarządzanie ustawieniami programów, przeglądarek i poczty elektronicznej,
  • monitoring stabilności systemów,
  • tworzenie stron internetowych oraz ich aktualizacja i modernizacja,
  • projektowanie i administrowanie bazami danych, w tym MySql, SQL Server, Oracle, Posgressql,
  • serwis infrastruktury w trakcie i po upływie gwarancji,
  • prace w obrębie e-marketingu, z uwzględnieniem prowadzenia kont na portalach społecznościowych, kampanii SEO i Google Ads,
  • kontrola wykorzystania zasobów serwera,
  • zarządzanie GPO,
  • przygotowanie spersonalizowanego zestawu funkcjonalności IT pod potrzeby firmy,
  • rozwiązywanie problemów związanych z łącznością klientów,
  • przedłużanie i odnawianie licencji oprogramowania,
  • optymalizacja pracy ustawień, urządzeń i sieci,
  • diagnostyka usterek i awarii,
  • sprawdzanie zgodności dokumentacji IT z wymogami prawnymi i stanem rzeczywistym,
  • weryfikacja i podnoszenie efektywności zapór antywirusowych i zabezpieczeń antykradzieżowych,
  • profesjonalne doradztwo przy zakupie programów antywirusowych,
  • analiza i testowanie wydajności sieci,
  • sporządzanie ewidencji sprzętu IT,
  • projektowanie macierzy RAID,
  • profilaktyka antyawaryjna i antywłamaniowa,
  • testowanie pracy sprzętu przy wymuszonym obciążeniu,
  • testowanie i monitorowanie obciążeń sieciowych WAN i LAN,
  • realizowanie funkcji ABI i ASI zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • monitoring obciążenia CPU,
  • wdrażanie i obsługa systemów umożliwiających monitorowanie i optymalizowanie wydajności pracowników oraz ich czasu pracy,
  • ochrona przed spamem, udostępnienie narzędzi do weryfikacji reputacji stron www i filtrów treści,
  • regulowanie dostępu pracowników do danych w systemie teleinformatycznym,
  • przejęcie odpowiedzialności za dział IT w ramach wykonywania zadań CIO przez naszego eksperta,
  • wykrywanie martwych stref zasięgu sieci,
  • tworzenie i wdrażanie skryptów systemowych,
  • zarządzanie usługami IT w chmurze,
  • prace nad synchronizacją danych,
  • instalacja i pomoc w obsłudze systemów biurowych, na przykład SAP czy CRM,
  • instalacje i usuwanie sterowników,
  • pomoc w sytuacji transportu sprzętu IT oraz podłączania systemu w nowej siedzibie,
  • pełna opieka nad likwidacją szkód powstałych na skutek awarii, ataków hakerskich, a nawet powstałych z winy zewnętrznych dostawców,
  • wypożyczanie sprzętu zastępczego,
  • audyt ustawień systemów IDS,
  • sprawdzanie zdolności przywrócenia danych systemowych po ich utracie,
  • tworzenie i sprawdzanie procedur Disaster Recovery,
  • detekcja wrogich punktów dostępowych,
  • sprawdzanie bezpieczeństwa połączeń,
  • audyt realizowania postanowień RODO w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych i administrowania dostępem do nich,
  • administrowanie kopiami zapasowymi logów do baz danych zgodnie z przepisami RODO,
  • zaprojektowanie pokrycia oraz pomiar mocy sygnału sieci,
  • sprawdzanie i optymalizacja parametrów zasilaczy awaryjnych,
  • audyt ochrony danych przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej,
  • likwidacja nadmiarowych dodatków do paska zadań lub przeglądarki,
  • personalizacja ustawień narzędzi,
  • sprawdzanie parametrów pracy infrastruktury IT,
  • monitoring stanu sieci IT,
  • przygotowywanie i obsługa stanowisk pracowniczych pod kątem IT,
  • umożliwienie zakupu sprzętu i oprogramowania po obniżonych cenach,
  • monitoring pracy sprzętów i urządzeń sieciowych,
  • kontrole uprawnień pracowników do sprzętu,
  • tworzenie i administrowanie topologią sieci komputerowej,
  • zapewnianie sprawnego działania serwerów i ciągłości pracy,
  • prace w kierunku rozszerzania gwarancji na poszczególne elementy infrastruktury,
  • zmiany zarządzania środowiskiem IT w sytuacjach awaryjnych,
  • sprawdzanie i kontrola dostępności SLA,
  • pomoc doświadczonych specjalistów w ramach pozyskiwania funduszy dla IT z UE,
  • rekomendacje sprawdzonych przez nas dostawców,
  • przeprowadzanie i dokumentowanie przetargów na oferentów,
  • dogłębna analiza przedwdrożeniowa,
  • przeprowadzanie wszelkich prac w oparciu o uzgodniony plan i harmonogram,
  • zastosowanie katalogu Active Directory,
  • projekt i wykonanie aplikacji i narzędzi IT dla B2B,
  • stworzenie i zarządzanie 1 i 2 poziomem backupu danych,
  • implementacja Google Apps i innych aplikacji zwiększających efektywność pracy przedsiębiorstw,
  • zaprojektowanie, modernizacja, rewizja, wdrożenie systemu zarządzania jakością,
  • monitoring powdrożeniowy,
  • opieka nad wdrożonymi rozwiązaniami na etapie ich rozruchu,
  • doradztwo w kwestii reguł bezpiecznej wymiany danych,
  • opracowanie rozwiązań technologicznych w celu redukcji kosztów obsługi teleinformatycznej,
  • zaplanowanie rozmieszczenia punktów dostępu sieci,
  • tworzenie dedykowanych aplikacji internetowych i desktopowych,
  • przywracanie i naprawa danych utraconych lub uszkodzonych na skutek awarii systemu,
  • wykrywanie punktów zmniejszonej odporności systemu IT na ataki,
  • instalacje i aktualizacje wybranych części lub całości infrastruktury

Co jest niezbędne w Twojej firmie?

Satysfakcja naszych Klientów jest dla nas priorytetem. Poprzez analizę zagadnień związanych z TCO dbamy o inwestowane przez Klienta środki finansowe dlatego rozwiązania, które wdrażamy w organizacjach gwarantują ciągłość i bezpieczeństwo pracy środowisk informatycznych i jednocześnie redukują koszty obsługi informatycznej przedsiębiorstwa.

Audyt bezpieczeństwa IT

Audyt bezpieczeństwa IT

Nasi specjaliści sprawdzą czy dane w Twojej firmie są bezpiecznie. Oferujemy kompleksowe badania stanu zabezpieczeń infrastruktury IT.

Konsulting informatyczny

Konsulting informatyczny

Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu obsługi informatycznej firm. Zobacz jakie usługi możemy dla Ciebie wdrożyć.

Infrastruktura IT

Infrastruktura IT

Oferujemy pomoc przy wyborze oraz zakupie najlepszego rozwiązania sprzętowego lub programowego dostosowanego do konkretnych potrzeb Klienta. Sprawdź jak możemy Ci pomóc.

Outsourcing IT

Outsourcing IT

Skoncentruj się na kluczowych obszarach działania swojej firmy. Zapewniamy pełną obsługę 365 dni roku, 24 h na dobę. Wybierz najlepsze rozwiązanie.

Wdrożenia

Wdrożenia

Oferujemy wdrożenie zakupionego sprzętu lub oprogramowania, wykonanie migracji danych zgodnie z potrzebami Klienta oraz wymogami obowiązujących standardów. Poznaj naszą ofertę.

Jesteś zainteresowany jednym z naszych wdrożeń?

Chętnie pomożemy w doborze najlepszego rozwiązania.



* pola obowiązkowe

Pracujemy dla najlepszych

Action
WUW
PWN
Stentor
Unipharm
Eurest
Arc
Drukarnia perfekt
Arkadia Holding
Inżynier budownictwa
Lark
Drewno Centrum
Hit Medica