Wsparcie IT

Wsparcie informatyczne dla firm w Warszawie i całej Polsce to pomoc udzielana przez zespół RavNet w bieżących problemach z infrastrukturą IT. Chcesz, aby sprzęt, systemy i oprogramowanie w Twojej jednostce działały bez zarzutu? Obawiasz się nieprzewidzianych awarii? Z nami żaden incydent nie pozostanie bez interwencji. Szybko zdiagnozujemy problem i wskażemy, jak go rozwiązać lub zajmiemy się jego sprawnym usunięciem.

Wsparcie IT – co to jest?

Wsparcie IT dla firm polega na rozwiązywaniu doraźnych nieprawidłowości z nieprawidłowym działaniem infrastruktury informatycznej. Celem usługi jest fachowa analiza bieżącego problemu, wykrycie, czym jest on spowodowany i szybkie usunięcie przyczyny. Eksperci od konkretnych obszarów dzielą się z użytkownikami swoją wiedzą, kierują ich działaniami i w przystępny sposób (zrozumiały dla osób spoza branży) objaśniają złożone problemy technologiczne.

Dlaczego warto skorzystać z zewnętrznego wsparcia IT?

Obsługa sprzętu i oprogramowania dla pracowników większości firm jest prosta oraz intuicyjna. Jednak integracja, wdrożenia programów czy aplikacji, aktualizacje systemów oraz serwis stanowią wyzwanie przeznaczone dla zawodowego informatyka. Często pojawiają się również mniejsze lub większe awarie i bieżące problemy, które wymagają interwencji specjalisty. Wsparcie informatyczne pozwala zapewnić pomoc na wypadek incydentów, które zaburzają harmonogram prac i płynność działania firmy.

Z zewnętrznego wsparcia IT płynie szereg korzyści:

  • bezpieczeństwo infrastruktury IT,
  • doraźna pomoc informatyków (zdalna, telefoniczna lub z dojazdem do siedziby Klienta),
  • dostęp do najnowszej wiedzy fachowców wyspecjalizowanych w wąskich działach IT,
  • objaśnienie trudnych kwestii technicznych przystępnym językiem,
  • szybka analiza nieprzewidzianych zdarzeń i usunięcie problemu,
  • konsultacje z ekspertami wspierające informatyków zatrudnionych w firmie,
  • niższe koszty niż budowa dużej infrastruktury IT w firmie,
  • możliwość wykupienia kompleksowej opieki (w formie Help Desk lub outsourcingu IT) lub wsparcia częściowego.

Pełna obsługa czy częściowe wsparcie informatyczne?

Wybór pomiędzy pełną obsługą (outsourcingiem IT, Help Desk), a częściowym wsparciem IT powinien być uzależniony od indywidualnych potrzeb konkretnej firmy lub instytucji. Pełna opieka sprawdzi się dla przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu IT. Częściowe wsparcie informatyczne to dobry wybór dla dużych jednostek mających niewielki dział informatyczny lub małych firm, które zatrudniają jednego informatyka do opieki nad infrastrukturą. Gdy wewnętrzne zasoby nie wystarczają, aby zabezpieczyć infrastrukturę, skonfigurować WAN/LAN i zająć się innymi niezbędnymi procesami, można skorzystać z zewnętrznej pomocy.

Wsparcie informatyczne dla firm – Warszawa i zdalnie – jakie usługi świadczymy?

Firma RavNet oferuje kompleksowe lub częściowe wsparcie informatyczne dla firm. Naszym głównym terenem działania jest Warszawa i okolice, ale współpracujemy również z Klientami z całej Polski oraz firmami zagranicznymi. Dysponujemy zaawansowanymi rozwiązaniami teleinformatycznymi, pozwalającymi udzielać skutecznego wsparcia zdalnie. W razie potrzeby dojeżdżamy również do Klientów w stolicy, aby wspólnie przedyskutować pojawiający się problem, doradzić najlepsze rozwiązania informatykowi lub usunąć nieprawidłowości.

Obsługujemy:

  • małe firmy rodzinne,
  • przedsiębiorstwa z sektora MŚP,
  • korporacje.

Pomagamy dobrać usługi szyte na miarę potrzeb – nasi konsultanci zapoznają się z Twoimi oczekiwaniami, przeanalizują specyfikę działalności, model biznesowy, wdrożone rozwiązania oraz stan infrastruktur IT w firmie. Na podstawie zgromadzonych informacji wspólnie dobierzemy pakiet usług, które zapewnią Ci najwyższe bezpieczeństwo w najlepszej cenie.

W ramach wsparcia IT świadczymy szeroki wachlarz usług informatycznych. Są to m.in.:

  • przywracanie prawidłowej pracy sieci komputerowych (LAN, WAN, WIFI),
  • przywracanie prawidłowego działania infrastruktury serwerowej,
  • przywracanie prawidłowego działania sieci VPN/VoIP,
  • profilaktyka antywirusowa (usuwanie wirusów i szkodliwego oprogramowania, dobór i wdrażanie najlepszych programów antywirusowych itp.),
  • profilaktyka antyspamowa,
  • przywracanie dostępu do poczty elektronicznej,
  • odzyskiwanie utraconych danych lub haseł,
  • instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych,
  • formatowanie oraz partycjonowanie dysków twardych na firmowych komputerach,
  • instalowanie urządzeń peryferyjnych wraz ze sterownikami (drukarki, skanery itp.),
  • usuwanie problemów z nieprawidłowym działaniem urządzeń peryferyjnych,
  • naprawy komputerów, laptopów i sprzętu peryferyjnego,
  • przyspieszanie pracy komputerów,
  • instalowanie i konfiguracja oprogramowania,
  • tworzenie kopii bezpieczeństwa i przywracanie serwerów z backupu,
  • upadate’y i migracja serwerów,
  • przywracanie serwerów po ataku hackerów,
  • uzyskiwanie zdalnego dostępu do komputerów (dostęp do danych firmowych, poglądy pulpitu komputerowego pracowników),
  • kontrola legalności firmowego oprogramowania,
  • sprawdzanie zgodności baz danych z GIODO,
  • migracja systemów pocztowych,
  • automatyczne przywracanie systemów po awarii,
  • przywracanie środowiska roboczego/kluczowych aplikacji (do 10 minut od momentu awarii),
  • szkolenia informatyczne (pomoc we wdrożeniach nowych systemów, szkolenia z programów, objaśnianie trudnych procesów technologicznych).

Wsparcie IT – dlaczego Ravnet?

Ravnet to firma informatyczna z Warszawy, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Nasz zespół to najlepsi eksperci specjalizujący się w różnych dziedzinach IT, na bieżąco śledzący światowe nowinki i biorący udział w licznych szkoleniach, posiadający doświadczenie w pracy z różnymi technologiami. Od lat zajmujemy się rozwiązywaniem problemów naszych Klientów. Profesjonalne wsparcie informatyczne to szybka i skuteczna pomoc przy każdej awarii związanej ze sprzętem, systemami lub oprogramowaniem komputerowym. Narzędzia do zdalnego rozwiązywania problemów pozwalają nam na skuteczną współpracę z firmami z całej Polski oraz zagranicy.

Wsparcie IT w Ravnet to gwarancja:

  • możliwości doboru pakietu dopasowanego do potrzeb,
  • szybkiej analizy i usunięcia każdego problemu z infrastrukturą informatyczną w firmie,
  • pomocy dostępnej nawet 24h/dobę (w zależności od podpisanej umowy),
  • dostępu do wysokospecjalistycznej wiedzy z wąskich dziedzin IT,
  • wsparcie konsultanta (telefoniczne, mailowe, przez komunikator),
  • prostego objaśnienia zawiłych pojęć informatycznych,
  • poufności firmowych danych,
  • szybkiej reakcji na zgłoszenie incydentu,
  • działania zgodnie z najnowszymi standardami,
  • sprawnej obsługi Klienta (posiadamy odpowiednio rozbudowane działy odpowiadające za konkretne działania w firmie).

Korzystaj z fachowej wiedzy i wieloletniego doświadczenia naszego zespołu oraz najnowszych narzędzi. Wybierz profesjonalne wsparcie IT dla firm w Ravnet i zyskaj rzetelnego partnera w swoim biznesie!

Rozwiązania dedykowane:

Małe firmy

Średnie i duże
przedsiębiorstwa

Korporacje

Korzyści

Obniżenie kosztów zarządzania infrastrukturą IT w firmie.

Możliwość skoncentrowania się na kluczowych obszarach działania firmy.

Dostęp do wysokiej klasy specjalistów oraz wiedzy technologicznej.

Bezpieczeństwo i ciągłość działania poprzez zapewnienie ciągłej dostępności specjalistów (brak urlopów, chorób).

Zmniejszenie ilości awarii poprzez ciągły system monitoringu.

Pracujemy dla najlepszych

Action
WUW
PWN
Stentor
Unipharm
Eurest
Arc
Drukarnia perfekt
Arkadia Holding
Inżynier budownictwa
Lark
Drewno Centrum
Hit Medica

Profesjonalne doradztwo w zasięgu ręki.
Skontaktuj się z nami.

Zadzwoń:
+48 22 869 75 15
* pola obowiązkowe